Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2009 23:03 - USA
Автор: margarit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1656 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес синът му отлетя за  USA.  Той не се вълнуваше  особено много защото разделите и бяха станали нещо обикновенно. От десет години е във Виена. Завърши право. Сега се явяваше на изпит в Нюйорг. За адвокат в щатите.  Дано го вземе този изпит да се поуспокой малко. Той дори вече отдавна беше престанал да се вълнува от неговите изпити. Те бяха толкова много в годините, че вече беше свикнал. Единетвен който му е останал в съзнанието е онзи изпит в началото който го късаха два пъти и ако третият не го беше взел трябваше да се предаде и да се върне в БГ. А  това щеше да си е жив провал. Слава богу го взе. И като се отприщи та до сега. Десет години. 
Веднъж го покани да влезе и да надникне в залата в която  се преподава на бъдещите юристи във Виена. Той плахо надникна и видя огромна зала разположена амфитеатрално и пълна със студенти.
Тате, тук са около триста студента с който аз трябва да се преборя и да докажа, че съм по-добър от тях. Повечето от тях са деца на юристи адвокати  нотариуси. Аз който съм от БГ и майчиният език ми е български и бащами е обикновен човек трябва на тях  на техният език да и докажа че многократно съм по-добър за да бъда забелязан.
Той го стори. Шапка му свалям. Сега работи в огромна адвокатска кантора във Виена. Огромна, защото в нея работят хиляда адвоката. Това е едно предприятие.
А б БГ като отидеш при адвокат, те обикновенно са по двама в една стая и една секретарка, да пестят разходи разбира се и като тихичко споделиш  че искаш да се развеждаш на другия ден целият град вече говори за това. Особенно ако градът е като нашия, тоест като вашия.
Та още веднъж шапка му свалям аз на туи момче.



Тагове:   Виена,   Юрист,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - dano pone e po-gramoten ot teb
23.07.2009 05:56
dano pone e po-gramoten ot teb
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: margarit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 54891
Постинги: 24
Коментари: 11
Гласове: 84
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол